Jak mam zamówić produkt?
Chcesz zamówić produkt? To proste! Znajdź w sklepie interesujące Cię produkty, dodaj je do koszyka, a następnie wybierz w koszyku opcją „Zamówienie”. Jeśli masz z czymś problem, po prostu zadzwoń do nas. Chętnie Ci pomożemy.
Sprawdzanie dostępności produktu
Chcesz dowiedzieć się, czy dany produkt jest dostępny? Produkty, które obecnie nie są dostępne, nie będą wyposażone w aktywny przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”.
Wybór odpowiedniego rozmiaru
Potrzebujesz pomocy w doborze właściwego rozmiaru? W karcie każdego produktu znajdziesz tabelę rozmiarów oraz wskazówki dotyczące prawidłowego doboru rozmiaru.
Zamawianie bez rejestracji
Czy można złożyć zamówienie bez zakładania konta? Oczywiście, możesz dokonać zamówienia bez konieczności rejestracji i tworzenia konta. Zamówienie zostanie zrealizowane standardowo, a jedynym wymogiem będzie podanie danych potrzebnych do dostawy. Niemniej jednak zachęcamy Cię do rozważenia założenia konta. Dzięki niemu będziesz mógł skorzystać z wielu dodatkowych funkcji, takich jak przegląd historii zakupów lub zarządzanie książką adresową.
Potwierdzenie zamówienia
Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia po złożeniu go bez rejestracji? Tak, bez względu na to, czy zdecydujesz się na założenie konta czy dokonasz „szybkiego” zamówienia bez rejestracji, zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia wraz z wszystkimi szczegółami na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Zmiany w zamówieniu
Niestety, po złożeniu zamówienia nie ma możliwości wprowadzania w nim zmian.
Faktura VAT
Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, po prostu dodaj tę prośbę w uwagach do zamówienia podając numer NIP.
Koszty i czas dostawy
Chcesz poznać koszty dostawy i jej czas trwania? Opisaliśmy wszystko w osobnym dokumencie. Kliknij tu: Koszty i czas dostawy.
Czy kurier będzie dzwonić przed dostawą?
Kurierzy nie są zobowiązani do wcześniejszego kontaktu z klientem przed dostawą, więc nie możemy tego zagwarantować.